Klant

Dare! verzorgt evenementen, lezingen en workshops die altijd interactief en prikkelend zijn en boordevol energie zitten. Voor kleine en grote groepen.

Voorkom 'klant- mishandeling'

Iedereen vindt het belangrijk om klantgericht te zijn. Maar wat houdt dat precies in? Wat vraagt het van de medewerkers? En is klantgericht hetzelfde als klantvriendelijk?

 

Hoe gaan wij intern met elkaar om, zien wij elkaar ook als klanten? Succesvolle organisaties zijn goed in het helpen van klanten. Alleen op die manier maak je van je klanten relaties en van relaties ambassadeurs.

 

In een humorvolle presentatie nemen we je mee naar waar het om draait:

 

Spiegelen

 

Klanten (ook de interne klanten, je collega’s) behandel je – uiteraard - als mensen. Dat klinkt vanzelfsprekend. Maar hoe gaat het in de praktijk? We tonen je praktijkvoorbeelden van ‘klantmishandeling’, maar ook staaltjes van perfecte service en welgemeende aandacht. Zo houden we het team  een spiegel voor. En dat levert praktische tips voor op, waar je direct mee aan de slag kan!

 

Respect, aandacht en waardering

 

Wie klanten ziet als échte mensen ontdekt dat het succes niet zit in de producten of diensten die je levert, maar in respect, aandacht en waardering voor de klant. En bovenal in het écht helpen. De ultieme beloning daarvoor is niet alleen meer rendement, maar iets nog veel mooiers: de waardering van uw klant.

 

Meer informatie of aanmelden?

Bouw aan je team

 Inspirerende en interactieve lezing voor leidinggevenden en projectmanagers met praktische vertalingen, bomvol tips over teamontwikkeling.

 

Bouw aan je team

 

Jezelf en de ander uitdagen, inspanning en ontspanning met het uiteindelijke doel om met handvatten je team en jezelf klaar te stomen voor de dag van morgen.

 

·         Hoe bouw en onderhoud je effectieve en goed werkende teams?

 

·         Wat neem je morgen mee naar je eigen team?

 

·         Hoe voorkom je: ‘Je bent zeker op een training geweest’, reacties? 

 

Elke organisatie is anders. Elk team is divers. Daarom mag je meer dan maatwerk van ons verwachten. Wij bieden vitaliteit en lef. Ben jij klaar voor de volgende stap?

 

Benieuwd hoe we deze lezing op maat voor jou maken?


 

 

Ik zie jou wel zitten!

 

Zet je flirtbrein in voor zakelijk contact

 


Maak onbevangen en positief contact. Recht uit het hart. Flirt eens onder leiding van een coach! Op de werkplek blijkt zakelijk flirten zeer effectief, want het draait immers eerst om de mens en dan pas om de zaken.

 

 

Ga onverschrokken je eigen uitdaging aan. Wees een flirt!

 

 

Dat bedoelen we uiteraard positief. ‘Flirten’ begint bij jezelf en hoe jij contact maakt. Je mindset is in deze fase van groot belang voor het verloop van dat contact! De basis:

 

 

·         Zet je ‘flirtbrein’ aan!

 

·         Richt je aandacht! Door welke bril kijk jij naar iemand?

 

·         Maak contact! Non-verbale communicatie is cruciaal;

 

·         Wees je bewust van de kracht van je lichaamstaal;

 

·         Let op kleine veranderingen in je houding of stem;

 

·         Werk vanuit je innerlijke kracht naar overtuigingskracht;

 

 

Kortom:

 

·         Hoe waardevol ben jij?

 

·         Waar zitten je flirtkwaliteiten?

 

·         Hoe ga je deze bewust inzetten voor nog betere zakelijke relaties?

 

 

Natuurlijk gaan we op een andere manier afscheid nemen van elkaar, dank aan de Hongi, Nokhoi hur, ojigi, jump for joy, sawatdie, of steken we onze tong uit. Een spannende ‘reis’ waaruit al snel blijkt hoe jij je kwaliteiten optimaal in kunt zetten!

 

Meer weten of zakelijk flirten?



Evenementen

 

Zakelijk evenement of bedrijfsuitje, maar dan écht anders.

 

Op zoek naar een boeiende en een andere invulling van uw relatie- of personeelsevenement? De Profile Dynamics Experience combineert het leuke en het leerzame.

 

 

Drijfveren

Op zeer interactieve wijze nemen we de deelnemers mee in de wereld van de drijfveren. Daarna krijgt iedereen zijn eigen drijfverenprofiel en brengen we via workshops verdieping aan zoals:

·         persoonlijk leiderschap en ontwikkeling

·         inzicht in teamdynamica en teamontwikkeling

·         samenwerking en interactie

·         de persoonlijke handleiding

·         feedback geven en vragen

 

Qua groepsgrootte is er geen beperking. Vanaf enkele tientallen deelnemers geven wij uw evenement kleur!

 

Inzicht

Het personeelsevenement krijgt extra impact omdat de medewerkers naar huis gaan met inzicht in hun drijfveren en die van hun collega's. Ze krijgen waardevolle handvatten mee voor persoonlijke ontwikkeling en effectieve onderlinge interactie en samenwerking.

 

Uw zakelijke event brengt u dieper inzicht in de onderlinge verhoudingen en relaties. Met deze informatie kun je je organisatie nog beter (in)richten om je klantenkring positief te beïnvloeden en wederzijdse groei van resultaten te laten ontstaan.

 

 

Meer weten over een bedrijfsuitje met impact?