· 

Klanten ruilen

Deze kassabon kwam op de digitale LinkedIn snelweg voorbij. Leuk detail op het bonnetje van het Safari Resort de Beekse Bergen. Het heeft zeker een nieuwe glimlach opgeleverd bij deze klanten! En dat voor maar € 0.30! Acquisitie hoeft niet duur te zijn. Alleen maar eerlijk en oprecht!

 

Voorkom ‘klantmishandeling’

Iedereen vindt het belangrijk om klantgericht te zijn. Maar wat houdt dat precies in? Wat vraagt het van de medewerkers? En is klantgericht hetzelfde als klantvriendelijk?

 

Hoe gaan wij intern met elkaar om, zien wij elkaar ook als klanten? Succesvolle organisaties zijn goed in het helpen van klanten. Alleen op die manier maak je van je klanten relaties en van relaties ambassadeurs.

 

 

In een humorvolle presentatie nemen we je mee naar waar het om draait:

 



foto Hanneke Wessel

Je kan van klanten ambassadeurs maken!

Spiegelen

Klanten (ook de interne klanten, je collega’s) behandel je – uiteraard - als mensen. Dat klinkt vanzelfsprekend. Maar hoe gaat het in de praktijk? We tonen je praktijkvoorbeelden van ‘klantmishandeling’, maar ook staaltjes van perfecte service en welgemeende aandacht. Zo houden we het team een spiegel voor. En dat levert praktische tips voor op, waar je direct mee aan de slag kan!

 

Respect, aandacht en waardering

 

Wie klanten ziet als échte mensen ontdekt dat het succes niet zit in de producten of diensten die je levert, maar in respect, aandacht en waardering voor de klant. En bovenal in het écht helpen. De ultieme beloning daarvoor is niet alleen meer rendement, maar iets nog veel mooiers: de waardering van uw klant.

 

Meer informatie of aanmelden?  

 

Ina Mennegat spreekt duidelijke taal en wijst je op scherpzinnige en humorvolle wijze de weg in de wereld van ondernemerschap en leidinggeven en nemen. Ze kan provocatief en onverwachte inzichten geven. Als trainer en spreker is ze interactief en prikkelend en zit boordevol energie.